Søk UKA

Strategi

UKA-17 solgte over 97 000 billetter, noe som gjør UKA til Norges største kulturfestival. 97 000 billetter selges ikke av seg selv og en tydelig markedsføringsstrategi er derfor veldig essensielt i arbeidet med å skape en så stor festival. Strategi skal planlegge, koordinere og gjennomføre markedsføringen av arrangementer og av UKA som merkevare. Det er altså Strategi som bestemmer om UKA skal markedsføres på sosiale medier, plakater eller gjennom en konstruksjon i Høyskoleparken. Strategi vil ha ansvar for at UKA kan sees, høres og tas på i Trondheim og i resten av landet.

Byggere (15 stk.)

Har du lyst til å sette ditt preg på UKA-19 og spre UKEfølelsen til Trondheims befolkning? Da passer stillingen som bygger perfekt for deg! Før UKA-19 braker løs skal det bygges installasjoner i Høyskoleparken, Dødens dal og i selve bybildet, disse er det vi i Strategigjengen som konstruerer. Så enten om du er rene byggmester Bob, eller så vidt har løftet en hammer før, ønsker vi deg til å spre UKEfølelsen sammen med oss!

Vil du være med å skape Norges største kulturfestival, oppleve den beryktede UKEfølelsen og ta del i en sosial organisasjon bestående av rundt 1800 frivillige? Ta gjerne kontakt for en uforpliktende prat dersom du lurer på noe!

UKEhilsen
Magnus Sporsheim
Markedsføringsansvarlig, Strategi, UKA-19
E-post: strategi-markedsforingsansvarlig@uka.no
Tlf.: 974 01 515
UKA.no – Magiske øyeblikk

Elektriker (1 stk.)

Er du elektriker med fagbrev og ønsker å gjøre det du kan for å spre UKEfølelsen rundt om i Trondheim by? Før kalaset braker løs i oktober skal det bygges UKEinstallasjoner rundt om i byen, og til dette trenger vi deg! Vi ser etter en el-kyndig og engasjert person som ønsker å bli med oss og sørge for at UKA er synlig overalt i Trondheim!

Vil du være med å skape Norges største kulturfestival, oppleve den beryktede UKEfølelsen og ta del i en sosial organisasjon bestående av rundt 1800 frivillige? Ta gjerne kontakt for en uforpliktende prat dersom du lurer på noe!

UKEhilsen
Magnus Sporsheim
Markedsføringsansvarlig, Strategi, UKA-19
E-post: strategi-markedsforingsansvarlig@uka.no
Tlf.: 974 01 515
UKA.no – Magiske øyeblikk

Malere (7 stk.)

Strategigjengen søker flere malere som kan være med å spre UKEfølelsen til hele byen. Før festivalen skal det bygges ulike installasjoner og konstruksjoner som alle trenger å dekoreres. Stillingen passer like godt for deg som maler utenfor strekene som for deg som holder deg innenfor. Bli med oss og sett farge på Trondheim!

Vil du være med å skape Norges største kulturfestival, oppleve den beryktede UKEfølelsen og ta del i en sosial organisasjon bestående av rundt 1800 frivillige? Ta gjerne kontakt for en uforpliktende prat dersom du lurer på noe!

UKEhilsen
Magnus Sporsheim
Markedsføringsansvarlig, Strategi, UKA-19
E-post: strategi-markedsforingsansvarlig@uka.no
Tlf.: 974 01 515
UKA.no – Magiske øyeblikk

Stuntere (12 stk.)

Har du lyst å fylle Trondheims gater med sprell og fanteri? Da er stunter stillingen for deg! Som stunter får du lov til å være med på å utføre alle de kule stuntene som skal markedsføre festivalen og skape oppmerksomhet rundt UKA både i Trondheim og i hele Norge. Vi er på jakt etter deg som har lagt igjen alle hemninger hjemme, er utadvendt og litt gal. Du må ikke minst være gira på å spre UKEfølelsen og forbause hele Trondheims befolkning.

Vil du være med å skape Norges største kulturfestival, oppleve den beryktede UKEfølelsen og ta del i en sosial organisasjon bestående av rundt 1800 frivillige? Ta gjerne kontakt for en uforpliktende prat dersom du lurer på noe!

UKEhilsen
Åsne Kvisgaard
Stuntegeneral, Strategi, UKA-19
E-post: asne.kvisgaard@gmail.com
Tlf.: 467 43 464
UKA.no – Magiske øyeblikk